01 oktober 2008

10 jaar zelfstandig ondernemer!

Vandaag ben ik precies tien jaar actief als zelfstandig ondernemer. Eerst parttime, in combinatie met een baan bij Fontys Hogescholen; sinds 1 januari van dit jaar full time.

Het afgelopen decennium hebben me veel goeds gebracht, in alle opzichten. Niet in de laatste plaats geniet ik van een goede gezondheid. Ik ben daar erg dankbaar voor. In mijn directe omgeving heb ik gezien dat het ook anders kan lopen, dat een ernstige ziekte plotseling al je dromen overhoop kan gooien. Als familielid of vriend kun je dan weinig meer doen dan er zijn voor de ander, al wil je zoveel meer.

Op 2 november wil ik een klein beetje meer gaan doen. Ik loop dan de New York City Marathon, voor mezelf, maar ook voor een goed doel: Stichting Kinderen Kankervrij. KiKa financiert onderzoeken die tot doel hebben versneld therapieën beschikbaar te maken voor een betere behandeling en genezing van kinderkanker.



We doen dit project met zeven lopers uit Middelbeers en omstreken onder het motto ‘Nu lopen voor later’. We betalen zelf alle kosten voor de reis en deelname aan de wedstrijd, zodat de volledige opbrengst van de actie naar KiKa gaat.

Ik zou het leuk vinden als je me wilt sponsoren, als attentie voor een jarige ondernemer of gewoon omdat je net als ik KiKa een warm hart toedraagt. Je kunt een storting doen op rekeningnummer 1388.79.516 (Rabobank) t.n.v. ‘Nu lopen voor later: KIKA’.

Op www.nulopenvoorlater.nl staat alle informatie over de opbrengsten tot nu toe en informatie over de teamleden en hun voorbereidingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten