07 februari 2011

Enquête: vormen van onderwijs voor hoogbegaafde leerlingen in het PO

Laat je hoogbegaafde leerlingen in het primair ofwel basisonderwijs zoveel mogelijk meedoen met de klas of bied je ze een aangepast eigen programma aan?

In het kader van het thema 'Inclusief versus exclusief' besteedt tijdschrift Talent in de eerstvolgende editie aandacht aan deze vraag. Om een beeld te krijgen van de verschillende oplossingen die in het Nederlandse basisonderwijs worden toegepast om hoogbegaafde leerlingen tegemoet te komen, houdt Talent momenteel een online enquête.

Werkt u op een basisschool, dan zijn we als redactie benieuwd naar uw ervaringen met de constructie waarvoor uw school heeft gekozen. U kunt een bijdrage leveren door de enquête in te vullen. Onder de inzenders verloten we 5 exemplaren van mijn boek 'Nu leren voor morgen'.

'Inclusief versus exclusief onderwijs' is ook het thema van de Inspiratiedag Talent op 15 april 2011 in de Reehorst in Ede, georganiseerd door uitgeverij Van Gorcum in samenwerking met de redactie van Talent.

Inzenden kan tot en met 23 februari 2011.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen