12 januari 2013

Ontmoetingen op de NOT

De NOT is naast een vakbeurs ook een ontmoetingsplek voor professionals in het onderwijs. Er worden afspraken gemaakt, ideeën geboren en handen geschud door mensen die elkaar soms alleen nog maar van kennen van het internet.

Vandaag las ik een Twitter-bericht van @kanonneke: "Heb mijn badge voor de #NOT2013 binnen. Maar welke dag zal ik gaan? Wie kan ik wanneer treffen?" Vragen die ik herkende. Dus bedacht ik hoe je snel een overzicht kunt krijgen van wie op welke dag op de NOT kunt krijgen. Ik maakte in Google Docs dit formulier en stelde het zo in dat inzenders direct na het invullen toegang krijgen tot deze pagina waarop alle inzendingen te zien zijn. Wie weet leidt het tot verrassende afspraken waar we meer van gaan horen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten