04 oktober 2009

Even er tussen uit met Stefan Sagmeister

Ontwerper Stefan Sagmeister neemt elke 7 jaar een sabattical. In die periode legt hij zich toe op projecten waar hij in de dagelijkse routine niet aan toe komt. In juli blikte Sagmeister tijdens TED terug op de resultaten van zijn laatste sabattical. Zijn presentatie staat bol van de creatieve, artistieke projecten. Bijzonder inspirerend. Geen tijd om deze video helemaal te kijken? Spoel dan zeker even door naar 13:41 minuten voor het kunstwerk 'Self confidence produces fine results'.



Bijna tegelijkertijd las ik via Twitter dat Huub van Zwieten zichzelf een bijzondere uitdaging heeft opgelegd: vanuit het niets in 50 dagen een seminar organiseren voor meer dan 500 deelnemers en een feest voor meer dan 1000 mensen met bovendien een grote opbrengst voor een goed doel.

Het laat mij achter met de vraag: wat zou ik nu eens (anders) gaan ondernemen als ik een jaar lang zou stoppen met de activiteiten die ik nu in mijn portefeuille heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten