01 mei 2009

Anderen over Erno Mijland

"Erno is een gedegen, zeer betrouwbare en creatieve geest. Hij pakt aan en pakt door. Je kunt hem voor 'een boodschap sturen' en je weet dat hij met een goed gevulde mand terugkomt. De waardering voor Erno schuilt in zijn veelzijdigheid, zijn rustige natuur die een kwaliteit is. En uiteraard is hij een 'heavy user' van het internet: een moderne man, met een authentieke geest. Onze samenwerking was bijzonder waardevol."
(Maarten Leseman, ten tijde van de samenwerking Senior Communicatieadviseur Provincie Noord-Brabant)

"Erno weet zijn schrijftalent te combineren met de nieuwste ontwikkelingen in medialand: dat is zeldzaam."
(Tom Tacken, Brabants Dagblad)

"Zijn ambitie, zijn menselijkheid, relativeringsvermogen en manier van denken en communiceren spreken mij erg aan. Hij heeft mensenkennis en weet je waar nodig de juiste richting te wijzen."
(Florina Blokland, zelfstandig onderneemster)

"Een goede schrijver, enthousiast en een kritische redactie."
(Erno Hannink, zelfstandig ondernemer)

"Zijn bijdragen aan projecten zijn verrassend, vernieuwend en van hoge ambachtelijke kwaliteit. Daarnaast vond ik de deadline gevoeligheid en het vermogen te plannen de samenwerking een stevige basis geven. Ik beveel Erno aan voor meedenken over concepten o.a. rond leren/kennisverwerken en het maken van media-producten. Daarin zal hij een zowel creatieve als betrouwbare partner zijn met een kien oog voor klare taal."
(Arjan Broere, GITP)

"Betrouwbaar als het om deadlines gaat en creatief met taal."
(Elisabeth van Borsselen, ten tijde van de samenwerking werkzaam voor Spectrum Uitgeverij)

"Erno's boek 'Leef met lef' stuwde mijn eigen creativiteit tot op grote hoogte. Na het lezen van het boek realiseerde ik me dat het zo eenvoudig is als het klinkt. Erno heeft een creatieve schrijfstijl die me in het hart raakt."
(Rik Konings, zelfstandig ondernemer)

Bron: aanbelevingen via LinkedIn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten