13 mei 2007

'Ik ga voor creativiteit'

Deze week is bij Volkskrant Banen en het Spectrum 'Ik ga voor creativiteit' verschenen, het eerste boek in een serie van zes. Samen met Rupert Spijkerman, Martin Reekers en Margriet Bienemann schrijf ik deze serie, waarin we een stapje verder gaan dan het competentiedenken dat nu hoogtij viert. Wij gaan ervan uit dat inspiratie en motivatie voor de hedendaagse professional minstens zulke belangrijke uitgangspunten zijn voor hoe je invulling geeft aan je loopbaan.

De serie is gebaseerd op de zes basismotieven vanwaaruit je je werk kunt doen: verbondenheid, creativiteit, ambitie, autonomie, uitdaging en zingeving.

Bewandel je graag onbetreden paden? Geniet je ervan originele oplossingen te bedenken? Wil je de wereld verrassen met jouw ideeën? Dan ben jij iemand die gaat voor creativiteit in je werk. Ontdek dan in 'Ik ga voor creativiteit' welke waarden belangrijk voor je zijn, zodat je met plezier, gemotiveerd en geïnspireerd je talenten kunt inzetten voor het werk dat je doet. Maar ook welke valkuilen je tegen kunt komen op je pad.

In de boeken ontmoet je aan de hand van interviews mensen met verschillende banen. Ze vertellen hoe ze hun werk beleven vanuit de motivatie die centraal staat in het betreffende deel. Ze stellen je prikkelende vragen over hoe jij in je werk staat. Laat je erdoor verrassen.

Klik hier om dit boek te bestellen bij Managementboek (€ 14,95).

1 opmerking:

  1. Anoniem5:02 p.m.

    Gefeliciteerd en het lijkt me meer dan het lezen waard. Ik ga het snel bestellen.

    BeantwoordenVerwijderen