19 maart 2020

Dubbel glas, twee schermen



Een liedje voor iedereen die het echte contact mist in deze tijd van 'social distance'...

stil op straat
van vroeg tot laat
het blauwe licht
op mijn gezicht

elkaar in beeld
je had gemaild
ik wil je zien
een uur of tien

dubbel glas, twee schermen
ze scheiden jou en mij
geïsoleerd in cellen
koud, maar virusvrij

het ging zo snel
een onheilsspel
als domino’s
meedogenloos

van daar naar hier
door elke kier
geslepen, wreed
zaait het leed

dubbel glas, twee schermen
ze scheiden jou en mij
geïsoleerd in cellen
koud, maar virusvrij

hoe lang moet ik nog wachten
op jouw arm om me heen
het kaapt al mijn gedachten
stiekem zo gemeen

en tot die tijd

dubbel glas, twee schermen
ze scheiden jou en mij
geïsoleerd in cellen
koud, maar virusvrij

Een niet helemaal vlekkeloze, maar wel recht uit het hart opname op Soundcloud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten