24 augustus 2007

Het goes 'happy at work'

Ah, het is tijd om op te staan
Ja, ik heb zo'n zin
(Hij heeft zo'n zin)
Om aan de slag te gaan
Mijn handen jeuken om er tegenaan te gaan
(Zijn handen jeuken om er lekker tegenaan te gaan)
Ik heb zo'n zin, jee, wat een baan (3x)

Aan mijn bureau, of in het land
Want het is zo fijn
(Het is zo fijn)
Om aan het werk te zijn
Met m'n mond, mijn handen en mijn hersenpan
(Met m'n mond, mijn handen en alweer zo'n prachtig plan)
Ik heb zo'n zin, jee, wat een baan (3x)

Ik werk door, de hele dag
Want ik heb geen zin
(Hij heeft geen zin)
Om nu al niks te doen
Met m'n mond, mijn handen en mijn hersenpan
(Met m'n mond, mijn handen en alweer zo'n prachtig plan)
Ik heb zo'n zin, jee, wat een baan (3x)

(Originele tekst en muziek: Bob Bouber; inspiratie: Chief Happiness Officer)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten